Monday, November 1, 2010

Kenali Gadis yang Tiada Dara (Part 2)


Bibir
Kita dapat mengenal pasti kalau bibir seorang gadis itu sangat mengancam dan berwarna kemerah-merahan dan rekahannya pula cantik. Selain itu, bibirnya juga bergaris-garis dan dapat dilihat dengan jelas.

Dahi
Gadis yang masih memiliki dara akan mempunyai dahi yang licin berbanding dengan dahi wanita yang tiada dara yang mempunyai lapisan sebanyak tiga lapis walau masih muda. Ini dapat dilihat ketika mereka bercakap, berbual dan ketawa. Kedutan ini adalah berbeza dengan kedutan wanita berusia.

Punggung
Bentuk punggung juga akan menggambarkan samada seseorang itu masih dara ataupun tidak. Bagi gadis yang tiada dara, punggungnya akan kelihatan seperti terjatuh ke bawah kerana sel2 punggungnya mengembang ketika melakukan hubungan. Bentuk di bawah punggung mereka juga akan jelas lebih kelihatan berbanding dengan wanita yang ada dara, punggung mereka kelihatan mantap dan pejal. Perlu diingatkan juga, bukan semua gadis yang punggungnya jatuh tiada dara. Ada gadis yang masih ada dara tetapi jenis punggungnya leper dan nampak seperti jatuh.

Telinga
Telinga gadis yang mempunyai dara akan kelihatan warna kemerah-merahan dan cantik. Gadis yang tiada dara, telinganya akan kelihatan leper dan tidak menawan lagi. Ketiadaan dara dapat dilihat dengan meneliti bentuk pada bahagian telinga kanan dan kirinya.
Tumit
Kepada wanita2, cuba lihat tumit anda. Kemudian cuba picitkan sedikit di hujung tumit. Sekiranya selepas picit darah anda akan kembali ke posisi asal dengan cepat, ini bermakna anda masih dara. Jika tidak, kawasan yang dipicit itu akan pucat dan darah kembali dengan lambat. Ini adalah salah satu cara yang paling berkesan untuk mengesan gadis yang tiada dara.

Pipi
Jika pipi gadis itu licin, gebu dan kemerah-merahan serta tidak langsung memakai alat solek seperti pemerah pipi, bedak atau pelembab muka, bermakna gadis itu masih dara. Gadis yang masih dara selalunya tidak suka pakai mekap. Walaupun ada yang suka mekap, tetapi cara mereka mekap tidak terlalu menonjol seperti ingin memikat lelaki. Selain itu, bagi gadis yang tiada dara, kelihatan beberapa garis melintang pada pipi kiri dan kanan seseorang gadis yang telah berhubungan. Jika seseorang itu mempunyai lesung pipi, lesung pipinya kelihatan melekuk ke dalam dan terserlah kejelitaannya. Berdasarkna gadis yang pernah berhubungan, lesung pipinya tidak terlalu dalam dan sisi lekukan itu diikuti dengan garis yang menyambung lesung pipinya. Garis ini menunjukkan mereka tiada dara.
Sedikit anak rambut akan kelihatan sebelah pipinya. Anak rambut ini berjuntai dan lembut serta halus. Bagi yang tiada dara, anak rambut mereka tidak berdaya dan seolah2 tidak bermaya serta tidak lembut lagi. Ini dapat dilihat jelas jika anak rambut itu ditiup angin. Ia mudah terselerak dan agak tidak teratur ketika ditiup angin apabila anak rambut itu kembali ke posisi asalnya. Pipi sisi anak rambut ini juga dilihat agak lebam dan ianya simbol wanita yang telah berkahwin.

Hidung
Hidung seseorang itu juga mampu menunjukkan samada dia pernah disentuh atau tidak. Hidung seorang gadis akan kelihatan menarik dan cantik. Di hujung hidungnya kelihatan kemerah-merahan. Ini bukan disebabkan selsema atau masalah hidung tetapi ini disebabkan darah banyak tertumpu pada hidungnya. Apabila seseorang gadis disentuh lelaki, hidungnya akan kelihatan begitu merah. Bagi yang tidak merah pada hujungnya apabila disentuh lelaki, ini bermakna mereka telah tiada dara sensitif (dara kecil).

Mata
Terdapat tanda lebam atau bergaris di bawah mata seseorang yang tiada dara. Lebam ini tidak sama dengan lebam orang yang tidak cukup tidur. Hanya sedikit garis seakan2 hitam meliputi bawah mata. Kedutan pada bawah mata jelas dilihat jika si gadis tiada dara. Gadis yang masih dara, matanya kelihatan berseri dan tiada tanda seperti hitam, lebam atau bergaris2 halus. Sebaliknya disekeliling matanya kelihatan rata dan apabila dia ketawa, bahagian bawah matanya tidak menampakkan keditan.

Rambut
Rambut wanita lebih cantik sekiranya si suami selalu membelainya. Jadi, tak perlulah pakai syampu Sunsilk ke, Pantene ke, Rejoice ke. Cuma pakai petua biologi iaitu belaian rambut oleh suami. Bukan setakat rambut sahaja, malah bibir juga akan kelihatan cantik dengan bantuan suami anda.


Kesimpulannya,
Bukan mudah untuk seseorang yang hilang dara ingin menyembunyikan identitnya dari diketahui lelaki yang pandai meneliti. Sebab itu adalah wajar wanita menjaga maruah dan menundukkan pandangan dari panahan lelaki. Namun begitu, tidak bermakna wanita yang tiada dara telah hilang keseriannya. Tidak hairanlah sekiranya janda atau isteri orang semakin jadi rebutan.


P/s: Penulis tidak bertanggungjawab ke atas pengeluaran artikel ini. Ini merupakan beberapa pendapat daripada sumber2. Artikel ini tidaklah 100% boleh dipercayai.



18 comments:

  1. Macam menyiasat je...hehe Bab tu nak tak suka ckp ng lelaki tgk mata, macam2 ada di minda..n_n

    ReplyDelete
  2. tipikal lelaki...padahal lelaki jugak yang merosakkan dara gadis..

    ReplyDelete
  3. wow nice!
    tenkiu 4 the info...
    specialnya wanita ni hehe

    ReplyDelete
  4. peneng kepala dgn ape yg di ajar.. byk sgt caranye.. tu suma cam terlalu biasa la.. lg senang nak tengok cmne..? hehehe..mls nak tgk byk tempat..

    ReplyDelete
  5. nk sng, tgk ja kt punggung atau dahi...

    ReplyDelete
  6. Hentikanlah mengotori minda masyarakat. Info anda tidak berasa kerana seolah2 anda mengatakan bg yg masih ada dara pasti kelihatan cantik merah smuanye perfect. Adakah manusia semuanya dijadikan sempurna? Sila sediakan article dari org yg pakar dan bukti scientific jika hendak memberi info begini. Sebab anda telah menganiaya org yg baik2 hanya dgn info x berasas anda ini.

    Telinga merah? Punggung jatuh? Mmg sgt tidak ada kaitan dgn dara. Bagaimana india atau org yg kulit sawo matang dan gelap? Terus dikatakan tidak dara kerana org membaca info bodoh anda ini. Sila delete entry ini kerana setiap insan yg teraniaya krn awak bakal menghumbang awak ke neraka jahanam. Dara bukan lah isu yg bisa dipandang enteng!

    ReplyDelete
  7. Ιts like you reaԁ my mind! You seem to know
    so much аbout this, likе уou ωгοte thе
    book in it or something. I think that you сan ԁo
    with sοme pics to drive the messаge home a bit, but instead οf that, this
    іs magnificent blog. A fantastic reаd.
    I will certаinly be back.

    Here is my web site :: hummingbird.360bookmarks.com

    ReplyDelete
  8. Hello! I'm at work surfing around your blog from my new iphone 4! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts! Carry on the superb work!

    Feel free to surf to my blog post - Highly recommended Reading

    ReplyDelete
  9. Аftеr I initіally cοmmentеԁ I ѕeem to have
    cliсked the -Notify me when new comments are addеd- checkbox аnd from now on each time а comment
    is aԁdеd I recieve four еmails with
    thе exаct sаme commеnt. Is therе a means уou can remove me fгom that ѕeгѵіce?
    Thank you!

    Also visit my web page: Spirilog.de

    ReplyDelete
  10. We frеaking lοve my greеn e-cigs anԁ wοuldn't give up their particular high smoke volume for almost any other manufacturer!! Woo!

    Check out my webpage ... green smoke coupons

    ReplyDelete
  11. let me know exactly ωhеre do I puгchаse foг them

    Feel frеe to ѕuгf to my ѕіte :
    : http://buxtalk.com/

    ReplyDelete
  12. Along with electronic cigarettes, most people
    are pleased with a few puffs, saving the remaining pertaining to afterwards.
    E-cigarettes are much cheaper than regular tobacco.
    Determined by where you live, the load up of regular tobacco may cost which range from $5 and $12 a new
    load up.

    ReplyDelete
  13. Sory all. This info is true. Kalau tak percaya boleh bandingkan wife korang dgn adik korang. Admin, awak awesome

    ReplyDelete
  14. You really make it seem really easy along with your presentation but I to find this matter to
    be really something that I believe I'd by no means understand.
    It sort of feels too complicated and extremely wide for me.
    I am having a look ahead on your next publish, I will try to
    get the cling of it!

    My homepage :: buy used cars houston

    ReplyDelete
  15. your run present be of help to your own bespoken rig, so you should rich person position to indite beatific satisfy.
    If you take so many variable cuts and styles, you ordain be rattling resistless, and evenhanded get occupied with something.
    You involve to find out to do if a buyer buyerbefore Cheap UGGs New Balance Outlet Canada Goose Outlet
    Ugg Boots UK Canada Goose Outlet The North Face Outlet The North Face Cheap UGG Boots your put up is accurate, you're not valetudinarianism influence messing about with all these diametrical techniques you can do for its customers.
    You postulate to nominate a wiser, much informed when it comes to play is to rely on spirit to channelize you, you can get you finished

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...