Friday, May 6, 2011

Peraturan Hampeh..hahaha

Salam petang Jumaat..aku ada satu story yg nk gtaw kt ampa suma ni…skg ni aku dh ada adik kpd blog Zurrah ni iaitu MyZurrah.. Spa dia pmilik blog tu?? Ada spa2 yg taw x?? hahah.. jawapannya ialah……………………: Bunga Cinta Hatiku la Red heart……ok, dia baru sja bina sbuah blog pribadi sama mcm aku gak..so kiranya blog tu adik kpd blog aku la..huhu..so, marilah sama2 kita meriahkan lg dunia blogging ni dgn bg support la kpd pendatang asing mcm dia tu k..klu ada slh silap ka, ringan2kan penampar High five tu ckit bg kt dia…hahahaha..

Btw, jom kita lyn dlu gmbr kt bwh ni..ni ada praturan yg djalankn kt satu ofis ni (atau dlm bhsa kmpung aku org pggl RULES)Rolling on the floor laughing hahaha..

180699_1851341648161_1379347842_32083284_1738680_n

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...