Sunday, January 12, 2014

Roti Nan di Sabah

Kat Sabah ni especially kat KK la,  gila bapak kau susah nak cari kedai mamak yang ada Roti Nan. Aku tak tau la kot sapa2 yang tau kedai lain. Tapi aku jumpa satu kedai ni ja yang ada buat tu.

Nama kedai tu Taliban Food Centre. Kedai tu kat area2 Terminal Bas Inanam. Tu ja landmark yang paling senang. Kalau nampak bas ekspres banyak2 tu, kira dia la tu. Cari ja kedai sekitar tu. Mesti jumpa.

First sekali impression aku macam, "eh, betul ka kedai ni?". Sebab kedai tu takda la nampak sangat macam mamak. Sebab aku pun taktau nak masuk kedai tu kategori kaum apa. Tapi HALAL okehh. Mula2 aku tengok kuah kari, bau kari tu boleh tahan sedap. Bila rasa bertambah2 la sedap. Roti nan tu pun ok ja aku tengok. Boleh la dari takdak langsung. Aku order Cheese Nan. Sedap!

So, agak2 sapa yang nak rasa roti nan kat KK ni, Taliban Food Corner is recommended!


Sent from Blogger on Android

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...